woensdag 23 mei 2012

Cannes


"DIRECTOR PAUL VERHOEVEN’S NEW FILM ‘TRICKED’ TO LAUNCH AT 2012 CANNES FILM FESTIVAL MARKET"

"This new film represents the culmination of a 39-week roller coaster multiplatform project that has taken his native Netherlands by storm" 


Deze en meer ronkende teksten zijn leesbaar op de site van FCCE de organisator van the entertainment experience. Vooral het "that has taken his native Netherlands by storm" spreekt tot de verbeelding. Werd hier bedoelt de storm vanuit de community? Het zal wel niet! 
In plaats van duidelijkheid te geven omtrent de premiere van de userfilm is FCCE bezig met het vermarkten van dit opmerkelijke project.
IO filmproducties is ook gevraagd om hun film te doen presenteren op het prestigieuze filmfestival. Op zich merkwaardig dat FCCE hen vraagt om mee te doen, waarschijnlijk is Tricked zo matigjes geworden dat het goed is dat er ook een veel betere film bij getoond wordt? Als je de nieuwe Paul Verhoeven koopt krijg je de nieuwe Stephan Brenninkmeijer er gratis bij.
Nu dacht ik altijd dat het filmfestival in Cannes een continue vertoning van nieuwe films is met de daarbij horende filmsterren en anderen die daar in de rondte hoeren en snoeren! Het blijkt echter ook een verkoopplatform te zijn voor concepten en films die nog niet in premiere zijn gegaan. In een zaaltje staat dus ergens een stand van FCCE met een paar meisjes die hun best doen om het concept world wide te verpatsen. 
Nu heb ik gehoord dat ook in Cannes de film tricked/steekspel niet vertoond zal worden. De kopers moeten het dus doen met de trailer en de verkoopmeisjes van FCCE. Dit laatste bedoel ik anders dan dat het er staat natuurlijk!


Maar meneer Mioch, waarom dan niet wat enthousiaste users meegenomen naar de mediterrane? Hadden die ook nog eens een leuk uitje gehad en dit project op waarschijnlijk originele wijze kunnen pitchen. Dan had u ook nog voorafgaand een wedstrijd kunnen organiseren via de TEE site, want daar houdt u zo van, waarbij de users met de beste verkooppraatjes mee hadden gemogen naar Cannes, had zo maar heel erg leuk kunnen worden.
Paul in Cannes, ditmaal zonder leren jasje/slobbertrui

Het is toch jammer dat er weinig tot niet wordt gecommuniceerd vanuit TEE. Het is leuk dat er nog allerlei competities lopen, maar we (ik in ieder geval) vinden het ook spannend om op de hoogte gehouden te worden over het verdere verloop met alle hoogte en dieptepunten.
Als TEE het niet doet dan hier alsnog een linkje met info.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten